12.1.12

Szampony w kostce Lush: Seanik, Trichomania i New Shampoo Bar

szampon w kostce lush


Skuszona opiniami na Wizażu stałam się posiadaczką 4 szamponów w kostce Lush: Seanik, New Shampoo Bar, Trichomania i Ultimate Shine. Zakupiłam też inne kosmetyki marki Lush do twarzy, ciała i włosów, ale to właśnie szampony w kostce stały się moim zdecydowanym faworytem. Jeśli chcecie poznać moją opinię o szamponach w kostce Lush zapraszam do dalszej lektury.

Lush szampony w kostce 


Plusy:
  • Szampony w kostce Lush mają naturalne składy i nie zawierają konserwantów. Ich skład opiera się na mieszance łagodnego środka powierzchniowo czynnego na bazie kokosa oraz olejków eterycznych
  • Mają piękne, intensywne zapachy
  • Doskonale się pienią i są bardzo wydajne. Jedna kostka według zapewnień producenta wystarcza na 80 do 100 myć włosów i jest ekwiwalentem 2-3  butelek szamponu (takich po 200 ml). Cena może wydawać się nieco wygórowana, ale biorąc pod uwagę dużą wydajność nie do końca tak jest
  • Dobrze myją, włosy są rewelacyjnie oczyszczone, ale jednocześnie miękkie i błyszczące. Nie mam problemu z ich rozczesaniem (nie wysuszają), ani też z nadmiernym obciążeniem (nie zawierają przecież silikonów). Włosy dość długo wyglądają świeżo.
  • Szampony w kostce Lush są doskonałe w podróży, kompaktowe i łatwe w "obsłudze" (wystarczy delikatne masować nimi mokre włosy do wytworzenia piany, a następnie spłukać)
Minusy:
  • Trudna dostępność
  • Cena, mimo dużej wydajności szamponów, niektórych może zrazić. Dlatego eksperymenty proponuję rozpocząć od kostki Trichomania, która wychodzi najtaniej.
  • Nieco kłopotliwe użytkowanie. Kostkę trzeba osuszyć po każdym użyciu. Jak przechowywać szampon w kostce? Trzeba mieć specjalne opakowanie, w którym będziemy przechowywać szampon. Biorąc pod uwagę cenę puszki Lush szampon nie wychodzi już tak tanio. Dobrym rozwiązaniem jest przekrojenie każdej kostki na pół, dzięki czemu jest wygodniej i można przechowywać 2 rodzaje szamponów w jednej puszce, a pozostałe połówki mieć na zapas.

Szampony do włosów w kostce od Lush można kupić w cenie około 5 Ł za sztukę.

Lush New Shampoo Bar


New Shampoo Bar to jeden z najpopularniejszych szamponów w kostce marki Lush. Według obietnic producenta ma on zapobiegać wypadaniu i przyspieszać wzrost włosów, jak również nadawać włosom połysk. Szampon rzeczywiście bogaty jest w naturalne składniki (takie jak pokrzywa, mięta pieprzowa, rozmaryn, olejek goździkowy, cynamon), które powinny pobudzać cebulki włosowe. Ponadto zawarte w nim składniki powinny koić i oczyszczać skórę głowy. Zużyłam właśnie połówkę kostki, więc pora na recenzję.

Plusy: 
  • Szampon porządnie oczyszcza. Włosy po umyciu są świeże, ale jednocześnie miękkie i błyszczące, choć obawiałam się, że New może wysuszać i plątać włosy (myślę, że może się tak dziać jeśli używa się go codziennie)
  • Szampon posiada intensywny cynamonowy-korzenny zapach, mój ulubiony i najbardziej intensywny spośród wszystkich szamponów Lush
Minusy:
  • Po zużyciu połówki kostki nie zauważyłam, aby włosy przestały mniej wypadać, jednak może wynikać to z faktu, że używałam jej na przemian z innymi
  • Mam wrażenie, że włosy szybciej się przetłuszczają
  • Szampon na pierwszym miejscu w składzie zawiera SLS, co niektórych może zniechęcić
Moja opinia: mam mieszane odczucia co do szamponu Lush New Shampoo Bar (ponieważ wolę bardziej nawilżające szampony w kostce Lush takie jak Trichomania i Ultimate Shine), ale zamierzam jeszcze go testować.

Moja ocena: 3.5 

Skład: Sodium Lauryl Sulfate, Nettle and Peppermint Infusion (Urtica Dioica and Mentha Piperita), Glycerine, Nettle Absolute (Urtica Urens), Rosemary Absolute (Rosmarinus Officinalis), Bay Oil (Pimenta Acris), Clove Bud Oil (Eugenia Caryophyllus), Cinnamon Leaf Oil (Cinnamomum Cassia), *Cinnamal, *Eugenol, *Benzyl Benzoate, *Limonene, *Linalool, Colour 73360, Cinnamon Stick (Cinnamomum Cassia).

Cena szamponu to 5 Ł.

Lush Seanik


Lush Seanik to szampon w kostce, który ma za zadanie oczyszczać włosy i dodawać im objętości, a jednocześnie zmiękczać oraz nabłyszczać. W składzie szamponu znajdziemy wodorosty nori, irlandzki mech, sól morską i olejek cytrynowy. Szampon Lush Seanik najlepiej sprawdzi się w przypadku włosów przetłuszczających się, cienkich i kędzierzawych. Nie jest zalecany do włosów farbowanych, ponieważ mocno oczyszcza i tym samym może wypłukiwać kolor. Z tej właśnie przyczyny nie kupię go już ponownie, choć jeśli chodzi o właściwości spełnia moje oczekiwania.

Plusy:
  • Lush Seanik świetnie oczyszcza włosy, a jednocześnie ich nie wysusza, wręcz przeciwnie - stają się gładkie i bardzo miękkie
  • Dodaje objętości i zmniejsza przetłuszczanie włosów, sprawia że dłużej wyglądają świeżo

Minusy:
  • Według producenta kostka Lush Seanik ma zapach mimozy, kwiatu pomarańczy i jaśminu, ale zdarzyło mi się usłyszeć komentarz, że pachnie jak... ryba;) i myślę, że coś w tym jest...
  • Może wypłukiwać kolor z farbowanych włosów
  • Podobnie jak inne szampony w kostce Lush ma SLS na początku w składzie, co nie każdemu się spodoba
Moja opinia: Myślę, że jeśli macie cienkie i przetłuszczające się włosy, ale nie farbowane, warto wypróbować szampon Lush Seanik.

Moja ocena: 4.5 

Skład: Sodium Lauryl Sulfate, Irish Moss Gel, Perfume, Nori Seaweed, Fine Sea Salt, Lemon Oil, Mimosa Absolute, Orange Flower Absolute, Jasmine Absolute, Cocamide DEA, Limonene, Colour 42090

Cena szamponu to 5 Ł.

Lush Trichomania


Pora na recenzję mojego ulubionego produktu marki Lush. Szampon w kostce Lush Trichomania to podobno pierwszy tego typu kosmetyk w ofercie firmy. Szampon przeznaczony jest do włosów cienkich, suchych i zniszczonych, a także do włosów kręconych. Według opisu producenta jest tak delikatny, że nadaje się dla osób o wrażliwej skórze głowy i zmagających się z łupieżem. Bogaty kremowy szampon kokosowy ma za zadanie nawilżać, zmiękczać, wygładzać i nabłyszczać włosy suche oraz kręcone. Zawarty w szamponie olej kokosowy nawilża je i odżywia. W składzie Lush Trichomania znajdziemy również lecytynę sojową bogatą w regenerujące proteiny.

Plusy:
  • Szampon Lush Trichomania dobrze myje, włosy aż "skrzypią", ale po wyschnięciu nie są sianowate, a miękkie i gładkie, nie plączą się. To był mój pierwszy szampon marki Lush i byłam bardzo zaskoczona, że kostka wyglądająca jak zwykłe mydło może tak dobrze działać na moje włosy
  • Moje wysokoporowate włosy generalnie nie lubią olejku kokosowego, ale ten szampon im służy
  • Cena. Kostka Lush Trichomania ma aż 100 g, czyli jest dwa razy większa od pozostałych szamponów Lush (55 g). Cena wszystkich kostek jest taka sama, zatem Trichomania wychodzi dwa razy taniej
  • Szampon ma przyjemny zapach kokosa i wetiwerii

Minusy:
  • Do codziennego mycia moich włosów się nie nadaje ze względu na zawartość Sodium Lauryl Sulfate, ale do oczyszczania 1-2 razy w tygodniu jak najbardziej.

Moja opinia: Szkoda, że ten szampon jest tak mało popularny, bo na prawdę warto go wypróbować.

Moja ocena: 5

Skład: Sodium Lauryl Sulfate, Stearic Acid, Creamed Coconut, Glyceryl Stearate & PEG-100 Stearate, Cocamide DEA, Soya Lecithin, Perfume, Vetivert Oil

Czy znacie szampony w kostce Lush? Jaka jest Wasza opinia? Lubicie stosować szampony w kostce, czy taka forma Was nie przekonuje?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Kosmetyczne Pokusy , Blogger