11.6.12

Rozświetlający podkład mineralny Annabelle Minerals


Zwykle używam podkładów matujących, ale w związku z tym, że mamy lato postanowiłam przejść na podkład rozświetlający o lżejszej konsystencji. Jednym z produktów, które otrzymałam do testowania jest rozświetlający podkład mineralny Annabelle Minerals. Producent nadmienia, że kosmetyk może być używany również jako rozświetlacz na wszystkie partie ciała.

Używam podkładu w kolorach Beige Light i Natural Light - są to najjaśniejsze odcienie w tonacji chłodnej i neutralnej. Podobnie jak podkład matujący tej samej marki, kosmetyk ten ma bardzo krótki i treściwy skład, zawiera 100% czystych minerałów. Myślę, że taka lekka formuła jest idealna na lato, nie wspominając już o korzyściach dla naszej skóry:) Podkład fajnie się rozprowadza za pomocą pędzla flat top i ładnie stapia się ze skórą. Krycie jest średnie, jak dla mnie w zupełności wystarczające. Podkład zawiera rozświetlające drobinki, ale nie jest to jakiś tandetny brokat, tylko raczej mikroskopijne drobinki, dzięki którym uzyskujemy efekt, który nazwałabym "szlachetnym blaskiem". Efekt ten mnie urzekł i moim zdaniem jest bardzo zbliżony do efektu jaki dają kultowe meteoryty Guerlain w odcieniu Mythic (tyle, że cena meteorytów jest znacznie wyższa). Cera wygląda na prawdę świeżo i promiennie. Muszę przyznać, że podkład rozświetlający zrobił na mnie wrażenie i moim zdaniem jest nawet lepszy od podkładu matującego. Jeśli zainteresował Was ten kosmetyk na stronie producenta możecie zamówić darmowe próbki.

Skład: Mica, Titanium Dioxide, Zinc Oxide, Iron Oxide, Ultramarines.

Sprawdź również:

10 komentarzy:

  1. Anonimowy12/6/12 08:29

    przy mojej tłustej cerze podkłady rozświetlające to samobójstwo

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubie minerały - cienie, różę, pudry. Do podkładu jakoś nie mogę się przekonać

    OdpowiedzUsuń
  3. zamówiłam sobie próbeczki, a co mi tam :) w razie czego dosypię półproduktów z kolorówki i będzie git :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe, może się skuszę na próbki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spora paleta odcieni :)
    To rzadkość, w zasadzie!

    Zapraszam do siebie na pierwsze, debiutanckie rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  7. wypróbowałabym :)) polecam moją stronkę http://lilesly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi o dziwo mimo tłustej cery rozświetlające służą- najpierw daje puder bambusowy z BU na to np wake me up rimmel i mam fajny efekt, polecam spróbować. A co do próbek zaraz zamawiam, nowości nigdy za wiele :)

    Pozdrawiam

    http://alwaysthetallest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda mega zachęcająco:))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Kosmetyczne Pokusy , Blogger