2.8.12

Szampon Alverde Brzoza i Szałwia dla wrażliwej skóry głowy

Szampon Alverde Brzoza i Szałwia

Dziś chciałabym podzielić się z Wami moją opinią na temat szamponu Alverde Brzoza i Szałwia. Jest to łagodny i delikatny szampon przeznaczony dla wrażliwej i podrażnionej skóry głowy. Zawarte w kosmetyku Alverde ziołowe składniki - ekstrakt z liści brzozy oraz woda szałwiowa - mają działać przeciwłupieżowo i kojąco na skórę głowy.


Jest to mój pierwszy szampon marki Alverde i muszę przyznać, że od razu nasunęły mi się skojarzenia z szamponami Alterra ze względu na podobną konsystencję, kolor, skład i działanie. Szampon Alverde Brzoza i Szałwia ma jednak moim zdaniem lepszy skład od swojego odpowiednika Alterry Migdały i Jojoba (również przeznaczonego dla wrażliwej skóry głowy). Produkt Alverde zawiera niżej w składzie alkohol i ma nieco gęstszą konsystencję. Oprócz wymienionych wcześniej składników ziołowych znajdziemy w nim jeszcze hydrolizowane proteiny pszeniczne i olejek eteryczny lawendowy.

Szamponu Alverde Brzoza i Szałwia używam często do zmywania olei i dobrze spisuje się w tej roli. Moje włosy po jego użyciu dłużej zachowują świeżość, a skóra głowy nie swędzi. Używając szamponu mam wrażenie, że chłodzi skórę głowy. Niektórym może się to spodobać, ale mnie ta właściwość nie przypadła do gustu. Poza tym szampon ma dość intensywny zapach, co mnie nieco zaskoczyło, bo jest to produkt dla wrażliwców. Możliwe, że kupię go ponownie, ale w bliżej nieokreślonej przyszłości, gdyż obecnie mam zapasy kosmetyków z Rosji;)

Skład: Aqua, Sodium Coco-Sulfate, Glycerin, Coco-Glucoside, Sodium PCA, Sodium Chloride, Sodium Lactate, Hydrolyzed Wheat Protein, Betula Alba Leaf Extract*, Salvia Officinalis Water*, Lavandula Hybrida Oil*, Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Cocoyl Glutamate, Glyceryl Oleate, Xanthan Gum, Alcohol*, Parfum**, Linalool**, Limonene**

Ocena: 4
Autor: Kosmetyczne Pokusy

Sprawdź również: 

16 komentarzy:

  1. Szkoda, ze nie mam dostepu do Alverde. Chyba bym sie obkupila tam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam dostępu, ale udało mi się załapać na blogowe zakupy :) W PL niestety są dostępne tylko na Allegro, ale ceny są zawyżone.

      Usuń
  2. szkoda,ze w PL sa niedostepne;/
    pozdrawiam,zapaszam

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja lubię efekt chłodzenia skóry głowy

    OdpowiedzUsuń
  4. niech no ja dorwę alverde! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, ze w Polsce ich nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już niedługo mój wyjazd do Niemiec więc pewnie go kupię :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tylko czekam na jakiś wyjazd do kraju gdzie znajdę Alverde :( żeby wypróbować je na własnych włosach.

    efekt chłodzenia szczególnie denerwowałby mnie w zimie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. We wrześniu siostra przywiezie mi kosmetyki z Alverde ;) po Twojej recenzji coraz bardziej nie mogę się ich doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wyczekuję na kolejną okazję;) Wkrótce pojawi się więcej recenzji, bo ostatnim razem kupiłam kilka produktów do ciała, twarzy i włosów.

      Usuń
  9. zawsze chciałam wypróbować coś alverde, kuszą mnie te kosmetyki, chyba załatwię sobie dostawę z Niemiec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuszą :) Tym bardziej, że oferta jest szeroka. Mamy do wyboru znacznie więcej produktów niż oferuje Alterra.

      Usuń
  10. Szkoda, że nie mam dostępu do kosmetyków z Alverde :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie siostra z Niemiec przywiozła odżywkę brzozową Alverde i jest naprawdę super, nie obciąża, włosy są błyszczące, skóra głowy mnie nie swędzi (a swędzi po większości odżywek, nie wykryłam jeszcze co konkretnie mnie podrażnia). Żałuję że tego szamponu właśnie mi nie wzięła, następnym razem jak będzie znów możliwość na pewno ją poproszę o zapas odżywek i szampon też.

    OdpowiedzUsuń
  12. tego szamponu nie miałam, ale odzywkę z tej serii i owszem i naprawdę bardzo polecam, jest lekka, fantastycznie działa na skórę głowy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Kosmetyczne Pokusy , Blogger