7.1.13

Kryjący podkład mineralny Annabelle Minerals


Wraz z życzeniami świątecznymi otrzymałam od firmy Annabelle Minerals sample podkładów kryjących w nowych, najjaśniejszych odcieniach. Przygotowałam dla Was swatche oraz krótką recenzję.

Osobom, które nie miały jeszcze styczności z kosmetykami tej marki przypomnę, że nie zawierają one silikonów, wosków, konserwantów, talku, w związku z czym są dobrym rozwiązaniem dla osób z wrażliwą cerą i problemami dermatologicznymi.

To bardzo pozytywne, że firma pomyślała o bladolicych klientkach dając im do wyboru dość szeroką gamę jasnych odcieni. Mnie najbardziej przypadł do gustu odcień Beige Fair, który pasuje do mojej karnacji nawet lepiej niż używany wcześniej Beige Light. Jeśli chodzi o formułę kryjącą to osoby, które chcą zatuszować niedoskonałości z pewnością będą zadowolone. Ja osobiście najbardziej lubię formułę rozświetlającą podkładów Annabelle Minerals - uważam, że prezentuje się najbardziej naturalnie i jest rewelacyjna na lato.

Skład: Mica, Titanium Dioxide, Zinc Oxide, Iron Oxide, Ultramarines




Sprawdź również:

9 komentarzy:

  1. Muszę zakupić na wiosnę Beige Fair! :D

    Lubię ich podkłady kryjące. Mój Beige Light już mi się skończył, ale na zimę jakoś te podkłady mi nie służą, więc do marca będę używać Bourjois 123. Ale wiosną z radością wrócę do Annabelle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zimie też używam Bourjois (ale Flower Perfection) oraz Revlona ;)

      Usuń
  2. przydałby mi się taki ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w rozdaniu można obecnie zdobyć próbkę tego podkładu, starczy na miesiąc stosowania;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tych produktów, a zapasy powstrzymują mnie przed nabytkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja nad nimi myślałam i myślałam aż w końcu zdecydowałam się na podkład z Kolorówki i samodzielne dobieranie odcienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie próbowałam produktów z kolorówki, ale czytałam o nich pozytywne opinie.

      Usuń
  6. Anonimowy8/1/13 16:29

    nie znam tych produktów, ale ze względu na fajny skład, gdy "wykończę" mój asortyment, pewnie się skuszę na początku na zakup próbki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, skład bardzo zachęca, a próbki są całkiem wydajne :)

      Usuń

Copyright © Kosmetyczne Pokusy , Blogger