31.1.13

Szampon Planeta Organica na bazie olejku cedrowego

Szampon Planeta Organica na bazie olejku cedrowego

Dziś chciałabym podzielić się z Wami moją opinią na temat rosyjskiego szamponu Planeta Organica na bazie olejku z syberyjskiego cedru. Szampon przeznaczony jest do włosów cienkich i osłabionych, ma za zadanie chronić włosy przed utratą nawilżenia, dodawać blasku i pomóc przywrócić naturalną równowagę skóry głowy.

Kupiłam ten szampon, ponieważ bardzo spodobał mi się jego skład - zawiera bardzo delikatne środki myjące i kilka dobroczynnych składników takich jak olej cedrowy, olej łopianowy i ekstrakt z pokrzywy. Szampon ma pistacjowy zielony kolor, kremową konsystencję i typowo męski, w moim odczuciu niezbyt przyjemny zapach. Szampon dobrze myje. Podczas mycia i spłukiwania włosy są nieco szorstkie i gdyby nie odżywka miałabym problem z ich rozczesaniem. Po wyschnięciu włosy są lekkie, miękkie i błyszczące. Szampon zdecydowanie nie obciąża i nadaje się do włosów cienkich. Wybaczyłabym mu ten nieciekawy aromat i zostałby ze mną na dłużej, gdyby nie fakt, że szampon powoduje u mnie swędzenie skóry głowy. Nie mogłam w to uwierzyć, ale jednak kilka testów wykazało, że to właśnie on jest winowajcą (zaznaczam, że jestem wrażliwcem). Miałam zamiar przetestować jeszcze wersję rokitnikową marki Planeta Organica, ale jednak się nie skuszę. Moim zdaniem lepiej zainwestować w kosmetyki Natura Siberica. Mam ochotę przetestować także dermatologiczny szampon przeciw wypadaniu włosów.

Cena 360 ml szamponu to około 18 zł.

Stosowałyście jakieś produkty Planeta Organica?

Sklad: Aqua, Cedrus Deodara Wood Oil, Lauryl Glucoside, TEA-Cocoyl Glutamate, Cocamidopropyl Betaine (betaina kokamidopropylowa), Arcticum Lappa Seed Oil, Urtica Dioica Extract, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Cellulose Gum, Parfum, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid.


Ocena: 2
Autor: Kosmetyczne Pokusy

19 komentarzy:

  1. Firmy nie znam, ale szampon zachęcający ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie stosowałam, szampon zachęca - nie jestem wrażliwcem, więc mnie by może nie podrażnił - ale ta cena...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem cena jest niewysoka biorąc pod uwagę skład i pojemność ;)

      Usuń
  3. A gdzie można go dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepach internetowych takich jak Kalina, Bioarp.

      Usuń
  4. Szampon ma faktycznie fajny skład. Ja tej firmy mam jedynie maskę, z której jestem bardzo zadowolona :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy31/1/13 19:18

    Ja jeszcze nie stosowałam produktów tej firmy, ale myślę, że jak wykończę kilka kosmetyków do włosów, to w końcu się w nie zaopatrzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam szampon Babuszki Agafii na kwiatowym propolisie i też po nim swędziała mnie głowa, a na dodatek zaczęły mi wypadać włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam zamiar go wypróbować, ale zrezygnowałam, bo zawiera sulfaty i... chyba dobrze zrobiłam ;)

      Usuń
  7. Nie stosowałam ale mam ochotę na szampon Natura Siberica i też mam wrażliwą skórę głowy więc do szamponów podchodzę ostrożnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natura Siberica mnie nie podrażnia, więc może u Ciebie też się sprawdzi. Jest nawet wersja do wrażliwej skóry głowy :)

      Usuń
  8. szkoda, ze się nie sprawdził, gdyż kolorek opakowania świetny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też go polubiłam, ładnie prezentuje się na półce ;)

      Usuń
  9. Dobrze że przeczytałam tą notkę bo jestem na etapie zakupów w najbliższym czasie kosmetyków rosyjskich:) Zbieram dłuuugą listę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie jeszcze sporo recenzji produktów z Rosji, bo zrobiłam dość duże zakupy ;)

      Usuń
  10. o nie, ekstrakt z pokrzywy, to już odpada- po pokrzywie strasznie sypie mnie łupież! :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś otagowana! szczegóły u mnie: http://loovelyblog.blogspot.com/2013/02/tag-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  12. nic z tej firmy jeszcze nie mialam:>

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Kosmetyczne Pokusy , Blogger